هتل های تایلند
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل لمردین سامویی تایلند 

 

هتل ۵ ستاره لمردین سامویی مانند سایر هتل هایی که در این سطح هستند ارائه کننده امکانات لوکس و فوق‌العاده ای برای مسافران تور تایلند می باشد. از امکانات هتل لمردین ساموییتایلند میتوان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر امکانات این هتل 5 ستاره برای گردشگران تور تایلند هم شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه Dvd Player و رادیو میباشد.مکان هتل در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ(Patong Beach) و پوکت فانتاسی (Phuket FantaSee) می باشد.ساحل اختصاصی ریزورت که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد، شما را از استفاده ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد بر حذر می دارد. هتل دارای ۱۰رستوران و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مهمانان تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه شروع کرده و سپس از جاذبه‌های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_1.jpg

 

_لمردین_2.jpg


هتل دوسیت تانی بانکوک تایلند :

_دوسیت_تانی_بانکوک_تایلند.jpg

هتل دوسیت تانی بانکوک تایلندکه بر فراز پارک لومپینی قرار گرفته، یک هتل 5 ستاره ی بسیار لوکس استو در مرکز شهر بانوک قرار دارد و رو به منظره ی پارک " Lumpini" میباشد . امکانات این هتل  شامل زمین گلف ، اینترنت پرسرعت ، استخر و سونا و جکوزی ، سالن ماساژ و اسپا Devarana می باشد. این هتل دارای 507 اتاق است . که همگی به سبک مدرن و زیبای تایلندی تزئین شده است. امکاناتی که این هتل برای گردشگران تور تایلند دارد شامل دسترسی به اینترنت پرسرعت و فضای کار وسیع میباشد. وجود یازده رستوران ، تریا و سالن استراحت در هتل، اقامتی راحت را به شما هدیه می دهد. ایستگاه قطارHualamphong در 3 کیلومتری، رودخانه ی زیبای چائو پرایا در 1.5 کیلومتری و فرودگاه بین المللیSuvarnabhumi در فاصله ی 24 کیلومتری قرار گرفته اند.

_دوسیت_تانی1.jpg

_دوسیت_تانی2.jpg

_دوسیت_تانی3.jpg

_دوسیت_تانی4.jpg

 


هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند :

_سوفیتل_سیلوم_بانکوک_تایلند.jpg

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در جاده" Sukhumvit " قرار دارد . این هتل در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر می باشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTSدارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور تایلند شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند عرضه می کنند.

_سوفیتل1.jpg

_سوفیتل_2.jpg

_سوفیتل3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: